کارگردان سینمای کودک گفت: با همکاری سازمان سینمایی فارابی به دنبال نمایش فیلم های سینمای کودک در مدارس هستیم.
کد خبر: ۶۴۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 01 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ در دومین روز از سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ظهر امروز نشست رسانه ای فیلم "سوم شخص غایب" به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد در سالن چهارسوق پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان برگزار شد.

وحید نیکخواه آزاد درباره فیلم خود اظهار داشت: قصه فیلم "سوم شخص غایب" برای سال های گذشته است و با همکاری سازمان سینمایی فارابی به این فکر کردیم که کاری کنیم که نمایش دانش آموزی برای کودکان سامان بگیرد و جلساتی را با مسئولان شهر در تبریز داشتیم و به این نتیجه  رسیدم که برای رونق این نوع نمایش نیاز به فیلم های خاص داریم.

وی با بیان اینکه شاید با ساخت این فیلم چرخه نمایش فیلم کودک در مدارس راه  بیافتد، افزود: ساخت این فیلم با تعجیل صورت گرفت و همکاری مردم اصفهان و عوامل اصفهانی سبب شد این فیلم در مدت 30 روز ساخته شود.

این کارگردان سینمای کودک با بیان اینکه قصر ساخت فیلم ساده و بی‌ادعا را داشتیم، تصریح کرد: همه عوامل این فیلم اصفهانی هستند.

وی درباره فیلم خود بیان کرد: این فیلم هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان است، این اعتقاد را دارم که اتفاق و تصادف برای شروع که ماجرا اشکالی ندارد بلکه زمانی بد است که برای گره گشایی از آن استفاده شود.

نیکخواه تصریح کرد: فیلم های کودک در سال های اخیر فرصت نمایش و اکران پیدا کرده است و اکنون فضا برای فعالیت بخش خصوصی بازتر شده است.

این فیلم با بازی ایلیا جعفری و اکبر دسترنج بازیگر خردسال فیلم و اکبر دباغیان و فرید صلواتی از بازیگران این فیلم بودند.

گفتنی است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 8 تا 14 شهریور ماه در اصفهان در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :